Elektronikus játékok39 termék

Legkeresettebb termékek
1
Digitális játék Falling cubes puzzle műanyag 7x14cm zöld elemekkel hanggal
Raktáron > 5 darab
2 430 Ft
2
Brain Games játék amőba 9cm elemmel hanggal
Utolsó darab a raktáron
3 720 Ft
3
Lexibook Elektronikus beszélő játék - Tengeri csata (CZ/SL/PL/HU)
3 - 7 nap
17 310 Ft
Kiszűrve 39 termék
7+

Lexibook Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite

A ChessMan Elite egy elektronikus interaktív sakktábla, amelyet a könnyű tanulásra és a sakkkészségek fejlesztésére terveztek. Ez a kifinomult sakkjáték LED-ekkel rendelkezik (vízszintes és függőleges), amelyek rögzítik a megtett mozdulatokat, és kiemelkedik az ELO 1800 rendszernek köszönhetően, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékosok párban élvezhetik a játékot, vagy szembeszállhatnak egy automatikus ellenfél kihívásával. A 64 játékszint 4 különböző játékstílusra osztva (Normál, Támadó, Védekező, Kockázatos), így a játék minden játékoshoz igazítható. A kezdők megtanulhatják, hogyan kell játszani 5 pályával gyerekeknek és kezdőknek, ahol az automatikus ellenfél arra készteti a játékost, hogy haladjon előre úgy, hogy szándékosan adja fel a mancsait. A ChessMan Elite rendelkezik egy edzésmóddal, amely jelzi a játékosnak, hogy a megtett lépés optimális volt-e, és felszólítja, hogy próbálkozzon egy új lépéssel. Ezenkívül lehetővé teszi az 50 lépéses szabály megtanulását és gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését. 5 mozdulaton belül képes megoldani egy "checkmate" játékot, vagy akár 24 órán keresztül elemzi a figurák elrendezését. A játék különféle funkciókat tartalmaz, mint például a "hint", "take back" lehetővé teszi, hogy visszavegye az utolsó 2 lépést (vagy 4 fél mozdulatot) vagy az automatikus játék. A játék három 1,5 V-os AA/LR6 elemmel (nem tartozék) vagy egy 9,0 V-os 300 mA-es adapterrel (nem tartozék) működik. A sakkozás jótékony hatással van a kritikus gondolkodásra, a stratégiai tervezésre és a memóriakészségekre, miközben szociális és versenyképes elemet biztosít minden korosztály számára. Az intellektuális kihívás, a kikapcsolódás és a játékon keresztüli kommunikáció lehetőségének vonzó kombinációját kínálja. Főbb jellemzők Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite 64 nehézségi szint 4 különböző játékstílusra osztva 5 szint kezdőknek – navigál a lejátszóban Támogatja a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriakészség fejlesztését Szórakoztató játék minden korosztály számára intellektuális kihívás formájában Fejlett sakkjáték teljesítménybesorolással az ELO 1800 rendszernek köszönhetően LED diódák (vízszintes és függőleges) az elvégzett mozdulatok + hangeffektusok megjelenítéséhez Egy "edzés" mód, amely megmondja a játékosnak, hogy az éppen tett lépése optimális-e, vagy lehetővé teszi számára, hogy új kísérletet tegyen 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen ("több lépés" szint két játékos közötti játékhoz, automatikus játékvezetővel) Lehetővé teszi az 50 lépéses szabály gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését Meg tudja oldani a sakkmattot 5 lépésen belül, vagy elemzi a darabok eloszlását akár 24 órán keresztül Különféle funkciók: "hint", "take back", amely lehetővé teszi 2 utolsó lépés visszavételét (vagy 4 fél mozdulat) vagy "mozgatás" (automatikus lejátszás) Tápellátás: 3x 1,5 V AA/LR6 elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék), csavarhúzóval (nem tartozék) nyissa ki a rekeszt Hozzávetőleges méretek: 34,7 x 23,8 x 3 cm
5+

Lexibook Elektronikus asztali flipper Mario Kart

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattanniuk. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Az elemtartót csavarhúzóval nyithatja ki (nem része a csomagnak). A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de fontos a motoros készségek fejlesztése vagy fenntartása szempontjából. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a megfelelő időzítést. Főbb jellemzők Mario Kart™ téma Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: a labda mozgásban tartása, ameddig csak lehetséges, és pontokat gyűjteni a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időmérő edzés Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (bordák) és 5 lökhárító (akadályok) 1 labda benne Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), az elemtartó csavarhúzóval nyitható (nem része a csomagnak)
4+

Lexibook Játékkonzol Compact II Cyber Arcade Mancs Őrjárat

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen kívül nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 2,5 hüvelykes (6,35 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápellátás: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Téma Mancs járőr Zseb játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, arcade, platformer, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek A termék méretei: 12,4 x 6,4 x 2 cm
5+

Lexibook Elektronikus asztali flipper Spider-Man

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattannia. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Az elemtartó rekeszt egy csavarhúzóval nyitod ki (nem tartozék a csomaghoz) A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de a motoros készségek fejlesztése vagy karbantartása szempontjából fontos. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a helyes időzítést. Főbb jellemzők: Pókember téma Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: a labda mozgásban tartása, ameddig csak lehetséges, és pontokat gyűjteni a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időzítés tréning Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (uszony) és 5 lökhárító (akadály) 1 labda belül Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), az elemtartó rekeszt csavarhúzóval nyithatod (nem része a csomagnak)
5+

Moja Best-E konzol - Disney Stitch

Interaktív zsebkonzol LCD kijelzővel, amely lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy gondoskodjanak saját Stitch-jükről – etessék, fürdessék, játsszanak vele és figyeljék, ahogy nő. A gondoskodás mellett három szórakoztató mini-játékot kínál a Disney Stitch világából, amelyek szórakoztatnak és egyben tanítanak is. Stitch reagál az interakciókra és meglep személyiségével – tud járni a plafonon, nyalni a képernyőt vagy ellopni egy űrhajót. A kompakt és könnyű kivitelnek köszönhetően a konzol ideális utazásokhoz, és nemcsak játék, hanem egy hűséges barát is, aki megtanítja a gyerekeket a felelősségre és az empátiára. A konzol 1 db CR2032 típusú elemmel működik (tartozék). Remek játék, amely megtanítja a gyerekeket a felelősségre és a gondoskodásra a virtuális barátjuk iránt. Egyben fejleszti a diszciplínát, az időtervezést és rengeteg szórakozást nyújt. Főbb jellemzők Interaktív konzol LCD képernyővel a Disney Stitch világából, nevelési elemekkel összekapcsolva Kompakt és könnyű kivitel – ideális utazásokhoz és mindennapi játékhoz Hűséges társ a gyerekek számára, aki több mint egy egyszerű játék 1 db CR2032 elem (tartozék) Méretek: 15 × 12 × 3,2 cm Stitch eredetileg 626-os kísérlet volt, amelyet egy földönkívüli tudós hozott létre, hogy káoszt okozzon az egész galaxisban! Viszont sikerült megszöknie és vészhelyzetben a Földre landolnia, ahol egy magányos hawaii lány, Lilo Pelekai fogadta örökbe. Együtt mély köteléket alakítanak ki, és megtanulják egymástól a család, a szeretet és az elfogadás fontosságát. Vásároljon gyermekeinek valami szépet ezzel a kedves földönkívülivel, és szerezzen nekik örömet. A gyártóról: A modern elektronikai termékek francia gyártója, több mint negyven éves múlttal, a Lexibook európai vezetővé vált a gyerekek elektronikus játékai és oktatási termékei terén.
5+

Elektronikus asztali flipper

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattanniuk. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Nyissa ki az elemtartót egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak). A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de fontos a motoros készségek fejlesztése vagy fenntartása szempontjából. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a jó időzítést. Főbb jellemzők Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: tartsa mozgásban a labdát, ameddig csak lehetséges, és gyűjtsön pontokat a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időmérő edzés Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (bordák) és 5 lökhárító (akadályok) 1 labda benne Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak)
Új
3+

Compact II Cyber Arcade 2,5" játékkonzol - 150 játék - Disney Stitch

Vidd el a kis hordozható játék világodat bárhová magaddal. Akciós, logikai, kalandjátékok és még sok más. Mindez egy helyen, zsebméretben. Nagyszerű kiegészítő gyerekeknek utazáskor vagy hosszú várakozások alatt. 140 játék + 10 Stitch témájú játék. Zsebes játékkonzol, amely minden klasszikus játékot egy helyen tartalmaz. 150 előre telepített videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával – 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék. Játszhatsz sport, akció, logikai, kaland, platform és még sok más játékkal, amelyek jól jönnek unalmas pillanatokban. Fogj szörnyeket, kerüld el a csapdákat, rúgj gólokat és nyerj versenyeket – órákon át tartó szórakozás mindenki számára! A kompakt méretének köszönhetően a gyerekek könnyen magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezenkívül nagyszerű kiegészítő utazáskor vagy hosszú várakozáskor, amikor szórakoztatni és nyugtatni kell a gyerekeket. A konzol színes 2,5" (6,35 cm) LCD kijelzővel és állítható hangerővel rendelkező beépített hangszóróval rendelkezik. A konzolt három 1,5 V AAA/LR03 típusú elem táplálja (nem tartozék). Jobb teljesítmény érdekében használj alkáli elemeket, az elemrekeszt csavarhúzóval nyisd ki (nem tartozék). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy az idő gyorsabban teljen, és te is, meg a gyerekek is nyugodtabbak lehessetek. Főbb jellemzők Játék zsebes konzol 150 előre telepített játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Nagyszerű utazáshoz a gyerekek szórakoztatására Rövidíti a várakozási időt Klasszikus videojátékok egy helyen - sport, akció, logikai, arcade, platform, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Táplálás: 3× AAA/LR03 típusú elem (nem tartozék), jobb teljesítmény érdekében használj alkáli elemeket, az elemrekeszt csavarhúzóval nyisd ki (nem tartozék) Kompakt konzol, amelyet bárhová magaddal vihetsz a hátizsákodban vagy a zsebedben Termék méretei: 12,4 × 6,4 × 2 cm Beépített hangszóró állítható hangerővel
4+

Lexibook Játékkonzol Compact II Cyber Arcade Disney Hercegnők

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen túlmenően nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 2,5 hüvelykes (6,35 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápellátás: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Disney Princess téma Zseb játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, arcade, platformer, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek A termék méretei: 12,4 x 6,4 x 2 cm
5+

Lexibook Elektronikus asztali flipper A galaxis őrzői

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattanniuk. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Nyissa ki az elemtartót egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak). A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de fontos a motoros készségek fejlesztése vagy fenntartása szempontjából. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a megfelelő időzítést. Főbb jellemzők A galaxis őrzői téma Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: tartsa mozgásban a labdát, ameddig csak lehetséges, és gyűjtsön pontokat a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időmérő edzés Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (bordák) és 5 lökhárító (akadályok) 1 labda benne Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak)

Játszani és nálunk vásárolni megéri