1. Megrendelés

A vásárlási szerződés, amely alapján az eladó értékesíti az árut a vevőnek, a kötelező megerősítés alapján jön létre. Kötelezőnek számít az e-mailes, vagy telefonos megerősítés, amely a korábbi elektronikus megrendelés elküldése után történik (a megrendelés rendszerbe való beérkezéséről szóló visszaigazolás nem számít kötelezőnek). A megerősítéshez szükséges kapcsolatot általában az eladó végzi, miután ellenőrizte a kívánt áru elérhetőségét és szállítási határidejét. Az eladó által megerősített megrendelés (vagy annak része) kötelező érvényű mindkét fél számára, ha a megerősítés időpontjában megállapított feltételek nem sérülnek. A lényeges feltételek közé tartozik főként a megrendelés tartalma (az áru pontos specifikációja és mennyisége), az ár az árura és a szállításra, a szállítás módja és határideje.

FIGYELEM: a Quatro részletfizetéses vásárlás során a megrendelésben nem érvényesíthetők kedvezmények. Ezek a hűségprogram, Sphere kártya és ajándékutalvány kedvezményei. A Quatro cég a minden terméknél feltüntetett fix eladási árakat fogadja el. A megrendelésben maximum 4 játékot rendelhet.

2. Megrendelés lemondása

 

A vevő általi megrendelés lemondása

A vevő jogosult a megrendelést indoklás nélkül lemondani bármikor a kötelező megerősítés előtt. A kötelező megerősítés után csak abban az esetben, ha az eladó nem teljesíti a megállapodott szállítási feltételeket. A megerősített megrendelés lemondása esetén a vevő köteles megtéríteni az eladónak a lemondásból eredő kárt. Az eladó a kár megtérítésére vonatkozó jogát főként akkor érvényesíti, ha az árut "megrendelésre" vásárolták, amelyet a vevő kérésére kellett beszerezni, vagy ha az áru biztosítása érdekében már felmerültek igazolt költségek. A lemondási díj akár a teljes ár 50%-áig terjedhet. Ha a vevő már kifizette a vételár egy részét vagy a teljes összegét, ezt az összeget 14 napon belül visszautalják a számlájára.

A eladó általi megrendelés lemondása

Az eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy annak egy része lemondására az alábbi esetekben:* a megrendelést nem lehetett kötelezően megerősíteni (hibásan megadott telefonszám, elérhetetlenség, nem válaszol az e-mailekre stb.)* az áru már nem gyártott vagy nem szállított. A szolgáltató fenntartja a jogot az árak megváltoztatására, ha a szállító árának jelentős változása, vis maior vagy az áru nullás ára miatt szükséges. Ha ez a helyzet bekövetkezik, az eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a vevővel a további lépések egyeztetése érdekében. Ha a vevő már kifizette a vételár egy részét vagy a teljes összegét, ezt az összeget 14 napon belül visszautalják a számlájára.

 

3. Elállás a vásárlási szerződéstől (távértékesítés)

 

A vevő jogosult a vásárlási szerződést indoklás nélkül felmondani a 102/2014. (II. 24.) Kormányrendelet 7. §-ának és az azt követő rendelkezéseknek megfelelően, 14 napon belül az áru átvételétől számítva, illetve a szolgáltatás nyújtásáról szóló szerződés megkötésétől vagy az elektronikus tartalom nyújtásáról szóló szerződés megkötésétől, ha az eladó időben és megfelelően teljesítette az információs kötelezettségeit a távértékesítésről szóló törvény 3. §-a szerint. A szerződéstől való elállás esetén a vevőnek az árut használat nyomai vagy hibák nélkül kell visszaküldenie. A vevő jogosult a termék átvétele után a terméket kibontani és kipróbálni, hasonló módon, ahogyan az a hagyományos "tégla és habarcs" boltban történik, a termék természetének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékben, mint például a méretek, vizuális megjelenés, a termék műszaki paraméterei. A vevőtől elvárják, hogy a szerződéstől való elállás időtartama alatt a termékkel gondosan bánjon és ellenőrizze azt.

A vevő általi elállás a vásárlási szerződéstől: A vásárló, aki nem üzleti tevékenysége keretében vásárol, a hatályos jogszabályok szerint jogosult a szerződéstől 14 munkanapon belül elállni az áru átvételétől számítva. 

A szerződéstől való elállás menete: Mivel az elállás esetén a szerződés a kezdetektől érvénytelen, a szállító visszaadja vagy kicseréli a vásárlónak és a vásárló a szállítónak minden kölcsönösen elfogadott teljesítést.

A vásárló elállhat, ha ezt a tényt elektronikus úton bejelenti a szállítónak az info@jatekraj.hu e-mail címre, vagy írásban a szállító telephelyén.

Az elállás során meg kell adni a megrendelés számát, a változó azonosítót, a vásárlás dátumát, be kell mutatni az áru vásárlásáról szóló eredeti bizonylatot, és meg kell adni a számlaszámot, ahová a visszatérítést kérik.

A fel nem használt árut és az eredeti csomagolásban kérjük, hogy küldje el címünkre: Raj Toys s.r.o. – Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec.

Ha az árut visszaküldi címünkre, a csomagba szükséges beletenni az eredeti vásárlási bizonylatot és az IBAN-t a visszatérítéshez.

Ha a vásárló már megkapta és átvette az árut, vissza kell küldenie az árut a szállító telephelyére, ahol a szállító haladéktalanul felméri a visszaküldött áru állapotát. Ha az árut nem sértetlen állapotban és csomagolásban küldik vissza a szállítónak, a vásárló köteles megtéríteni a szállítónak főként az áru eredeti állapotba hozásával kapcsolatos költségeket és az áruval kapcsolatos keletkezett kárt (hiányos tartalom, sérült csomagolás, elhasználódott vagy szennyezett áru stb.).

A szállító az elállás esetén köteles a vásárlónak visszatéríteni a már kifizetett vételárat vagy annak egy részét.

A szállító legkésőbb 14 napon belül visszautalja a kifizetést a bizonylat kiállításától számítva.

Kérjük, hogy az árut ajánlottan és biztosítva küldje el, mivel nem vállalunk felelősséget az esetleges úton történő elvesztéséért. Az árut ne küldje utánvéttel.

4. Szállítási feltételek

A teljesítési tárgy (megrendelt áru) szállítása a termékek elérhetősége és az eladó működési lehetőségei szerint a lehető legrövidebb időn belül történik, a kötelező megerősítés után, kivételes esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet, a vevővel való egyeztetés után.

A felvételi hely a vevő megrendelése alapján kerül meghatározásra. A szállítás teljesítésének tekinthető az áru megadott helyre történő szállítása. A szállítás részét nem képezi a teljesítési tárgy telepítése. A szállítást a megadott címre az eladó biztosítja. A csomag mindig tartalmazza az adóigazolást.

Az áru személyes átvétele (kurier, szállítmányozás, posta...) esetén az áru eladásának dátuma a csomag átvételének dátuma.

A termékek házhoz szállítását az egész Szlovák Köztársaság területén biztosítjuk. Az áruk szállítási költségeit a választott módszer szerint különböztetjük meg. A konkrét szállítási módot a Megrendelés részben választhatja ki.

5. Felelősség a termék hibáiért és garancia

A vevő köteles az árut közvetlenül az átvétel után megvizsgálni. Ha a termék csomagolásán mechanikai sérülést észlel, a vevő köteles ellenőrizni az áru állapotát, és sérülés esetén jegyzőkönyvet készíteni a szállító jelenlétében. Az áru biztosítva van, ha a rendelés értéke eléri az 5 eurót, beleértve az ÁFÁ-t. A jegyzőkönyv alapján a vásárlónak a szállítóval való kárigény lezárása után megfelelő kedvezményt vagy új terméket biztosítanak (a korábbi mondat szerinti biztosítás esetén).

A termék mechanikai sérüléseivel kapcsolatos reklamációkat, amelyek nem voltak nyilvánvalóak a csomag átvételekor, azonnal be kell nyújtani a csomag átvétele után. Későbbi reklamációkat a termék mechanikai sérüléseivel kapcsolatban már nem lehet elfogadni.

A vásárlónak a termék átvételekor (személyesen és nem személyesen) ellenőriznie kell a csomagolás teljességét. A futár általi kézbesítéskor a vevőnek a helyszínen jegyzőkönyvet kell készítenie a csomagolás hiányosságairól.

A garancia nem vonatkozik a használat során bekövetkező normál elhasználódásra (vagy azok részeire). A termék rövidebb élettartama tehát nem tekinthető hibának, és nem is reklamálható. 

A Polgári Törvénykönyv előírja, hogy a vevő jogosult reklamálni a hibákat, amelyek a fogyasztási cikkeknél a termék megvásárlásától számított huszonnégy hónapon belül jelentkeznek. Ez a paragrafus azonban nem vonatkozik az akkumulátorok és elemek élettartamára. A kapacitás csökkenése ugyanis nem hiba, hanem az akkumulátor természetes tulajdonsága. Mivel az elhasználódás a termék normál használata során következik be, a garancia csak az akkumulátor sérülése esetén érvényesíthető. Az akkumulátor élettartama leggyakrabban a töltési ciklusok számával, valamint a töltés, kisütés és tárolás módjával függ össze. Ezért a garanciaidő 6 hónapra van megállapítva. Ez azonban az akkumulátor élettartama, nem pedig a garanciaidő! A garanciaidőt azonban nem szabad összekeverni a termék élettartamával! Az akkumulátorokat nem szabad hosszabb ideig lemerült állapotban tárolni.

A garanciaidő minden olyan személy számára, aki a terméket üzleti vagy kereskedelmi célokra használja, nem a Polgári Törvénykönyv által van meghatározva, hanem a konkrét importőr vagy gyártó határozza meg.

Ha az áru nem felel meg a szerződésnek, a fogyasztónak joga van a következő úgynevezett orvoslásra:

- a fogyasztási cikk ingyenes helyreállítása a szerződésnek megfelelő állapotba javítással

- a vételár megfelelő csökkentése

- az áru pótlólagos szállítása

- a szerződéstől való elállás

Először a fogyasztó kérheti az eladótól az ingyenes javítást vagy az ingyenes pótlólagos szállítást. A vevő csak akkor jogosult az áru cseréjére, ha az a hiba jellege miatt nem aránytalan. Arról, hogy a hiba arányos-e, az adott gyártó által kijelölt szakszerviz dönt, írásos értékelés formájában. E döntés alapján a további lépések a törvény szerint történnek.

A hibákra vonatkozó jogokat az eladónál kell érvényesíteni, akitől az árut vásárolták. Ha a javítást más személy (pl. szakszerviz) végzi, az eladó köteles elfogadni a reklamációt. Az eladó köteles elfogadni a reklamációt, de azt követően azt továbbítja a szakszerviznek. Az eladó azonnal dönt a reklamációról, bonyolult esetekben a szakszerviz véleménye alapján. E határidőbe nem számít bele a hiba szakmai értékeléséhez szükséges idő.

6. Személyes adatok védelme

Tiszteletben tartjuk a magánéletét. Ahhoz, hogy értékes szolgáltatásokat tudjunk nyújtani Önnek, szükségünk van néhány személyes adatára. Ezeket az adatokat védjük a visszaélésektől, és garantáljuk, hogy soha nem adjuk át harmadik félnek az Ön kapcsolattartási adatait és vásárlásainak adatait.

A webáruház használatával Ön beleegyezését adja ahhoz, hogy információkat gyűjtsünk és használjunk az Ön és vásárlásai vonatkozásában a fent meghatározott feltételek szerint. A vásárlói regisztrációval, hírlevél iránti kérelemmel, szavazásban való részvétellel és egyéb regisztrációs formákkal automatikusan beleegyezését adja ahhoz, hogy tájékoztatást kapjon az újdonságokról a webáruházunkban e-mailben vagy telefonon. Ha a jövőben nem kívánja ezeket az információkat, bármikor lemondhatja a küldésüket a minden elküldött üzenetben megadott eljárás szerint.

A webáruház fenntartja a jogot a biztonsági garancia visszavonására, ha a szervert ismeretlen elkövető (hackerek) támadják meg. Csak ilyen esetben nem érvényesek a fent említett adatkezelési szabályok.

7. Reklamációk / Reklamációs rend

Ha a terméken hibát találtak, az alábbi lépéseket kell követni.

  • Ha a fogyasztó reklamálni szeretné az árut, javasoljuk, hogy lépjen kapcsolatba az eladóval az info@jatekraj.hu e-mail címen (a levél tárgyában írja be a REKLAMÁCIÓ szót). A levélben a vevőnek kötelező megadnia a reklamált áru megnevezését, leírni a reklamáció okát, és csatolni a reklamált áru vásárlásáról szóló számla vagy bizonylat másolatát.
  • A reklamált árut a fogyasztó személyesen, postai úton vagy futárral eljuttathatja az eladó székhelyére (Raj Home s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec).
  • A csomagnak megfelelően be kell lennie csomagolva, és tartalmaznia kell: a reklamált árut tartozékaival együtt, a számla másolatát, a hiba leírását és a vevő kapcsolattartási adatait - visszaküldési cím, telefonszám, e-mail. A reklamált árut tisztán kell visszaküldeni!
  • A reklamált áru szállítási költségeit a vevő viseli az eladónak.
  • A visszaszállítást a jogos reklamáció elbírálása után az eladó fedezi.
  • Az eladó legkésőbb a törvény által megadott határidőn belül, amely 30 nap, köteles elbírálni a reklamációt (kedvezően vagy kedvezőtlenül). E határidő túllépése esetén a vevő jogosult a vételár visszatérítésére.
  • Az eladó a reklamációt a termék gyártója által meghatározott utasítások alapján bírálja el.
  • Az eladó a terméket a gyártónak, vagy szakmai értékelés céljából küldheti el.
    Ha a reklamációt elismerik, az eladó új vagy javított árut biztosít a vevőnek.
  • A vevő nem viseli a szállítási költségeket.
  • A reklamált árut ne küldje utánvéttel, NEM FOGJÁK ÁTVENNI.
  • A csomagnak megfelelően be kell lennie csomagolva, és tartalmaznia kell: a reklamált árut tartozékaival együtt, a számla másolatát, a hiba leírását és a vevő kapcsolattartási adatait - visszaküldési cím, telefonszám, e-mail. Az árut csomagként vagy ajánlott levélként küldje el. Ha az árut utánvéttel küldi el, ezt a csomagot nem fogják átvenni.