A maradék98 termék

Legkeresettebb termékek
1
Digitális játék Falling cubes puzzle műanyag 7x14cm zöld elemekkel hanggal
Raktáron > 5 darab
2 410 Ft
2
Projektor Krtko 48 képkocka
Utolsó 4 darab
1 880 Ft
3
Lexibook Okos robotmacska Power Kitty
3 - 7 nap
32 130 Ft
Kiszűrve 100 termék
3+

QUICKTIONARY skenáló beszélő toll fordítóval 112 nyelvre

A Lexibook Quicktionary egy modern, hordozható fordító és szkenner, amely lehetővé teszi az azonnali fordítást akár 112 nyelven Wi-Fi-n keresztül, és 14 nyelven offline (angol – AU, UK, US, német, spanyol, francia, olasz, holland, portugál, japán, koreai, orosz, kínai, hagyományos kínai). Mesterséges intelligenciával van felszerelve, és 5MP-es fényképezőgéppel rendelkezik a szkennelt képek szövegének fordításához. Az eszköz praktikus utazáshoz és üzleti tárgyalásokhoz a kommunikáció megkönnyítése érdekében. Csak be kell szkennelni a szöveget vagy beszélni az eszközbe, és a fordítás azonnal megjelenik a színes érintőképernyőn, vagy hangosan lejátszásra kerül. A Quicktionary könnyű és kompakt, így elengedhetetlen segítőtárs minden utazáson. A 1200 mAh kapacitású újratölthető akkumulátor 3-4 órás üzemidőt biztosít. A csomag része egy USB-C töltőkábel is. Főbb jellemzők Lexibook Quicktionary beszélő toll fordítóval: szkenneljen és azonnal fordítson Magas minőségű színes érintőképernyő (3,46“ - 8,8 cm) a fordítás megjelenítésére Hangos fordítás Könnyű és kompakt dizájn (15,5 x 4,3 x 1,4 cm) Offline fordítás 14 nyelven: angol – AU, UK, US, német, spanyol, francia, olasz, holland, portugál, japán, koreai, orosz, kínai, hagyományos kínai Online, Wi-Fi kapcsolaton keresztül 112 nyelven 5MP-es fényképezőgép a szkennelt képek szövegének fordításához A fordítások azonnal megjelennek a kijelzőn vagy hangosan lejátszásra kerülnek 1200 mAh újratölthető akkumulátor 3-4 órás üzemidőt biztosít Töltési idő 2,5 óra (akár 120 órás készenléti idővel) A csomag része egy USB-C töltőkábel is
7+

Lexibook Elektronikus sakkjáték Harry Potter

Elektronikus interaktív sakktábla LED diódákkal, amelyek érzékelik a mozdulatokat, a könnyű tanulásra és a sakkkészségek fejlesztésére készült. Ez kiemelkedik az ELO 1800 rendszernek köszönhetően, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékosok párban élvezhetik a játékot, vagy szembeszállhatnak egy automatikus ellenfél kihívásával. A 64 játékszint 4 különböző játékstílusra osztva (normál, támadó, védekező és véletlenszerű), a játék testreszabható minden játékos számára. A kezdő játékosok megtanulhatják, hogyan kell játszani a „learning” oktató funkciónak köszönhetően, amikor a játék visszajelzést ad és jelzi a helyes lépést. A sakktábla a "tipp" funkciót kínálja, amikor a számítógép a következő lépésre ad tanácsot, a "take back" funkcióval, amely lehetővé teszi az utolsó 2 lépés visszavételét vagy a "mozgás" (automatikus játék) funkciót. Lehetővé teszi továbbá az 50 lépéses szabály megtanulását és gyakorlását, észleli a lábakat, a párost, a gyalog előléptetést, az ismételt lépést, és tudja, hogyan lehet sakkmattot király és királynő király ellen, király és bástya király ellen, vagy király és két püspök a király ellen. A játék négy 1,5 V-os AA/LR6 elemmel (nem tartozék) vagy játék tápegységgel (nem tartozék) működik. A sakkozás jótékony hatással van a kritikus gondolkodásra, a stratégiai tervezésre és a memóriakészségekre, miközben szociális és versenyképes elemet biztosít minden korosztály számára. Az intellektuális kihívás, a kikapcsolódás és a játékon keresztüli kommunikáció lehetőségének vonzó kombinációját kínálja. Főbb jellemzők Harry Potter elektronikus sakkjáték személyre szabott figurákkal a filmből és 16 LED-es fénylánggal 64 LED lámpa az elvégzett mozdulatok megjelenítéséhez + hangeffektusok 64 nehézségi szint 4 különböző játékstílusra osztva 5 szint kezdőknek Tanulási mód, amikor a játék visszajelzést ad és jelzi a helyes lépést, vagy lehetővé teszi a játékos számára, hogy új kísérletet tegyen Támogatja a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriakészség fejlesztését Szórakoztató játék minden korosztály számára intellektuális kihívás formájában Fejlett sakkjáték teljesítménybesorolással az ELO 1800 rendszernek köszönhetően 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen ("több lépés" szint két játékos közötti játékhoz, automatikus játékvezetővel) Lehetővé teszi az 50 lépés szabályának gyakorlását, a patthelyzetet, az ismételt lépést, a gyalog előléptetését és felismeri a kölcsönös összecsapásokat, 5 lépésben képes megoldani a "sakkmatt" játékot Különféle funkciók: "hint", "take back" lehetővé teszi az utolsó 2 lépés visszavételét vagy "mozgatás" (automatikus lejátszás) Tápellátás: 4x 1,5 V AA/LR6 elem (nem tartozék) vagy játék tápegység (nem tartozék), csavarhúzóval (nem tartozék) nyissa ki a rekeszt Hozzávetőleges méretek: ?34 x 34 x 3,8 cm
7+

Lexibook Elektronikus sakkjáték ChessMan FX

A ChessMan FX egy elektronikus interaktív sakkasztal 64 LED dióda, amely érzékeli a lépéseket, és amelyet a sakk készségek könnyű tanulására és fejlesztésére terveztek. Kiemelkedik az ELO 1800-as rendszerével, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékosok párban élvezhetik a játékot, vagy szembenézhetnek az automatikus ellenfél kihívásával. A 64 játékszint 4 különböző játékmódban (normál, támadó, védekező és véletlenszerű) lehetővé teszi a játék testreszabását minden játékos számára. A kezdő játékosok a "learning" tanulási funkciónak köszönhetően tanulhatnak meg játszani, amikor a játék visszajelzést ad és jelzi a helyes lépést. A ChessMan FX "hint" (tipp) funkciót kínál, amikor a számítógép tanácsot ad a következő lépéshez, "take back" (visszalépés) lehetőséget, amely lehetővé teszi az utolsó 2 lépés visszavételét, vagy "move" (automatikus játék) funkciót. A játék lehetővé teszi a 50 lépés szabályának megtanulását és gyakorlását, érzékeli a patthelyzeteket, mattokat, gyalogpromóciót, ismétlődő lépéseket, és ismeri a mattolási módokat királlyal és dámmal a király ellen, királlyal és toronnyal a király ellen, vagy királlyal és két futóval a király ellen. A játékot három 1,5 V AA/LR6 típusú elemmel (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapterrel (nem tartozék) táplálják. A sakkjátszás előnyös a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriaképességek javítására, miközben társadalmi és versenyképes elemet biztosít minden korosztály számára. Érdekes kombinációt kínál az intellektuális kihívás, a pihenés és a lehetőség a másokkal való kommunikációra a játék során. Főbb jellemzők Elektronikus sakkjáték ChessMan FX 64 LED dióda a végrehajtott lépések megjelenítésére + lenyűgöző átlátszó sakkfigurák 64 nehézségi szint 4 különböző játékmódban 5 szint kezdőknek "Learning" tanulási mód, amikor a játék visszajelzést ad és jelzi a helyes lépést, vagy lehetővé teszi a játékos számára, hogy új próbálkozást tegyen Támogatja a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriaképességek fejlesztését Szórakoztató játék minden korosztály számára intellektuális kihívás formájában Fejlett sakkjáték teljesítményértékeléssel az ELO 1800-as rendszernek köszönhetően 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen (multi move szint a két játékos közötti játékhoz automatikus döntéshozóval) Lehetővé teszi a 50 lépés szabályának, patt, ismétlődő lépések, gyalogpromóció gyakorlását, és érzékeli a kölcsönös ütközéseket, képes megoldani a "matt" partit 5 lépésben Különböző funkciók: "hint" (tipp), "take back" (visszalépés) lehetőség, amely lehetővé teszi az utolsó 2 lépés visszavételét, vagy "move" (automatikus játék) Táplálás: 3x 1,5 V AA/LR6 típusú elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék), a rekesz kinyitásához használjon csavarhúzót (nem tartozék) Körülbelüli méretek: 31 x 31 x 4,8 cm
6+

Lexibook Játékkonzol TV - 2 vezérlő + 250 játék

Ez a játékkonzol 250 játékot tartalmaz, köztük 30 interaktív sportcímet, 220 arcade és mini játékot, amelyek között kalandos, oktató és kártyajátékok is találhatók. Néhány cím visszarepít a 90-es évek retro klasszikusaihoz. Csak csatlakoztassa a konzolt a TV-hez, és merüljön el a szórakoztató játékvilágban. A játékkonzol 32 bites grafikát támogat, és lehetővé teszi a játékosok számára, hogy valós idejű akciót tapasztaljanak meg. Két vezeték nélküli vezérlő is rendelkezésre áll többjátékos játékokhoz. A csomag tartalmaz egy TV csatlakozót és egy USB-C tápkábelt, amellyel a konzol működik. A távirányítók négy 1,5 V AAA/LR03 típusú elemmel működnek – kettő minden egyes vezérlőhöz (az elemek nem részei a csomagnak). A játékkonzol szórakozást kínál minden korosztály számára, és kiváló módja annak, hogy a gyerekeket szabadidőben otthon szórakoztassa. Főbb jellemzők: Játékkonzol 2 vezeték nélküli vezérlő többjátékos játékokhoz 250 játék összesen 220 arcade és mini játék, beleértve a verseny-, kaland-, oktató- és kártyajátékokat, valamint retro klasszikusokat 32 bites grafikai minőség Valós idejű akció Kompakt és ergonomikus dizájn: tökéletesen illeszkedik a térbe A konzol USB-C kábellel működik (a csomag része) TV csatlakozó a csomag része 4x 1,5 V AAA/LR03 elem - 2 minden vezérlőhöz (az elemek nem részei)
7+

Lexibook Elektronikus sakkjáték ChessLight

A ChessLight egy elektronikus interaktív sakktábla, amelyet a könnyű tanulásra és a sakkkészségek fejlesztésére terveztek. Ez a kifinomult sakkjáték 64 LED-del rendelkezik, amelyek rögzítik a megtett mozdulatokat, hanghatásokat és kiemelkedik az ELO 1800 rendszernek köszönhetően, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékosok párban élvezhetik a játékot, vagy szembeszállhatnak egy automatikus ellenfél kihívásával. A 64 játékszint 4 különböző játékstílusra osztva (Normál, Támadó, Védekező, Kockázatos), így a játék minden játékoshoz igazítható. A kezdők megtanulhatják, hogyan kell játszani 5 szinten gyerekeknek és kezdőknek, ahol az automatikus ellenfél arra ösztönzi a játékost, hogy szándékosan feladja a mancsait. A ChessLight-nak van egy oktatómódja, amely jelzi a játékosnak, hogy a lépés optimális volt-e, és felkéri, hogy próbáljon ki egy új lépést. Ezenkívül lehetővé teszi az 50 lépéses szabály megtanulását és gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését. 5 mozdulaton belül képes megoldani egy "checkmate" játékot, vagy akár 24 órán keresztül elemzi a figurák elrendezését. A játék különféle funkciókat tartalmaz, mint például a "hint", "take back" lehetővé teszi, hogy visszavegye az utolsó 2 lépést (vagy 4 fél mozdulatot) vagy az automatikus játék. A játék négy darab 1,5 V-os AA/LR6 elemmel (nem tartozék) vagy egy 9,0 V-os 300 mA-es adapterrel (nem tartozék) működik. A sakkozás jótékony hatással van a kritikus gondolkodásra, a stratégiai tervezésre és a memóriakészségekre, miközben szociális és versenyképes elemet biztosít minden korosztály számára. Az intellektuális kihívás, a kikapcsolódás és a játékon keresztüli kommunikáció lehetőségének vonzó kombinációját kínálja. Főbb jellemzők ChessLight elektronikus sakkjáték csodálatos áttetsző sakkfigurákkal 64 nehézségi szint 4 különböző játékstílusra osztva 64 LED az elvégzett mozdulatok megjelenítéséhez + hangeffektusok 5 szint kezdőknek – navigál a lejátszóban Egy "tanítási" mód, amely megmondja a játékosnak, hogy az imént tett lépés optimális-e, vagy lehetővé teszi, hogy új kísérletet tegyen Támogatja a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriakészség fejlesztését Szórakoztató játék minden korosztály számára intellektuális kihívás formájában Fejlett sakkjáték teljesítménybesorolással az ELO 1800 rendszernek köszönhetően 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen ("több lépés" szint két játékos közötti játékhoz, automatikus játékvezetővel) Lehetővé teszi az 50 lépéses szabály gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését Meg tudja oldani a sakkmattot 5 lépésen belül, vagy elemzi a darabok eloszlását akár 24 órán keresztül Különféle funkciók: "hint", "take back", amely lehetővé teszi 2 utolsó lépés visszavételét (vagy 4 fél mozdulat) vagy "mozgatás" (automatikus lejátszás) Tápellátás: 4x 1,5 V AA/LR6 elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék), csavarhúzóval nyissa ki a rekeszt (nem tartozék) Hozzávetőleges méretek: ?35,7 x 26,5 x 4,6 cm
8+

Buki - Csillagászati távcső (TS008B)

A tükör távcső (reflektor) 76 mm átmérőjű tükörrel és legnagyobb lehetséges nagyítással 375x fiatal csillagászok számára készült, akik elérték a 8 éves kort. Az ilyen tükör távcsövek a legalkalmasabbak a távoli univerzumbeli objektumok megfigyelésére, azaz ködökre (pl. télen a Nagy köd M42 az Orion csillagképben, galaxisokra (pl. Androméda galaxis M31), csillaghalmazokra (pl. a Plejádok a Bika csillagképben), de nagyon jól használható a Hold, a Vénusz, a Mars, a Jupiter holdjaival, vagy a Szaturnusz megfigyelésére is. Mit találsz a csomagban: A távcső tubusa - ez az a test, amelyen keresztül a fény áthalad A távcső állványa - ezek a lábak és a forgatható fej, amely lehetővé teszi a célzás 3 okulárral 20 mm és 4 mm, 12,5 mm különböző nagyításokhoz és látómezők méretéhez 2,3x-os Barlow lencse, amely növeli a távcső nagyítását Keresi, hogy gyorsabban megtaláld a kívánt objektumot az égen Csillagtérkép, amely segít az alapvető tájékozódásban az égen Papírból készült űrsikló és csillagkép projektor építő készlet A távcső teste (reflektor kivitel) 76 mm átmérőjű fém tubussal és 490 mm hosszúsággal rendelkezik. A távcső kiváló minőségű műanyag elemekkel van felszerelve, amelyek nem "olcsó" benyomást keltenek, és összességében egy minőségi termékről van szó, amely nagyszerű kiegészítője lesz egy űrrajongó szobájának.
4+

Lexibook Beszélő robot Powerman Star (angol verzió)

A POWERMAN® Star a robotcsalád másik tagja, amely egyszerre tudja szórakoztatni és oktatni a gyerekeket. Ez az intelligens beszélő robot vicceket, Ezopus meséit és oktatói kvízeket játszik le a gyerekekkel hat tanulási tevékenység során – számok, állatok, mindennapi élet, hangszerek és még sok más megismerése – mindezt angol nyelven! Csak válaszoljon a kérdésekre a megfelelő gomb megnyomásával. A "történetkészítő" funkciónak köszönhetően a gyerekek akár 10 000 saját mesét is létrehozhatnak! A robot tud zenélni és táncolni, a programozási funkcióval pedig akár 40 akció programozására is lehetőség nyílik, zene hozzáadásával és saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre a robot emlékezni fog. A felvételi és lejátszási funkciónak köszönhetően robothangjával képes ismételni a gyerekek mondatait, melyek effektekkel szerkeszthetők. A robot a távirányító mellett gesztusokkal is navigálható a kéz mozgásának követésekor. És szórakoztató bónuszként a robot színes habkorongokat lő. Összesen hét 1,5 V-os AA/LR6 elemre lesz szüksége – öt a robothoz és kettő a távirányítóhoz (az elemeket nem tartalmazza). Nyissa ki az elemtartó rekeszeket egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak). A gyerekeknek szánt robotjátékok lenyűgöző módon ötvözik a szórakozást és a tanulást, ami elősegíti a kreativitás és a készségek fejlődését, miközben megismerteti a gyerekekkel a jövő technológiáit. Ezek a játékok nem csak szórakoztatják, hanem arra is inspirálják a gyerekeket, hogy felfedezzék és alkotjanak egy ösztönző tanulási környezetben. Főbb jellemzők POWERMAN® Star – Interaktív tanuló robot (angol verzió) Beszélő robot, amely táncol, zenél és még sok más "történetkészítő" funkció akár 10 000 történet létrehozásához (angol) Oktatási – oktató vetélkedők 6 tanulási tevékenységben: számok, állatok, mindennapi élet, hangszerek és egyebek megismerése – ideális 4 éves és idősebb gyermekek számára Vicceket mesél és 10 Ezópus mesét (angol) Programozási funkció - akár 40 művelet zene hozzáadásával és saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre emlékezni fog Gyerekek után ismétlődik – rögzítés és lejátszás funkció, amikor gyermekmondatokat ismétel meg robothangjával; később hasznosítani tudja a tanultakat STEM játék: egy oktatójáték, amely szórakoztató módon segít felfedezni a programozás logikáját Csodálatos hang- és fényeffektusok Színes habkorongokat lő Gesztusvezérlés: a robot követi a kéz mozgását Távirányítóval - minden irányban mozgatható Tápellátás: 7 db 1,5 V-os AA/LR6 típusú elem - 5 db a robothoz és 2 db a távirányítóhoz (az elemeket a csomag nem tartalmazza), csavarhúzóval nyissa ki a rekeszeket (nem tartozék) Magasság: 36,8 cm
Karácsonyi slágerek
AkcióAkció
4+

Lexibook Okos robotkutya Power Puppy

A Power Puppy® Smart Remote Control Robot Puppy egy aranyos kísérő gyerekeknek, amely egyesíti a vizuális effektusokat interaktív szórakoztató és oktatási funkciókkal. A nyakörvbe és a szemébe integrált fényeffektusokkal rendelkező robotkutya órákig tartó végtelen szórakozást biztosít a gyerekeknek. Power Puppy sok trükköt tud végrehajtani – tud ülni, lefeküdni, köszönni, őrzi a szobát, fekvőtámaszt végez, mérges lehet, sőt még jógázik is. Igény szerint tanulja meg a számokat, amikor annyiszor ugat, ahányszor kérik, és a fejverésekre reagálva táncol. Rengeteg szórakoztató trükköt csinál, többek között feláll és különböző állathangokat imitál! A programozható kiképzési funkcióknak köszönhetően a gyerekek kiképezhetik robotkutyájukat, és megtaníthatják, hogy engedelmeskedjen egy meghatározott sorrendnek. A szenzorok segítségével a robot követheti a gyerekeket gesztusaik és mozdulataik alapján. A gyerekek imádni fogják ezt az okos, könnyen használható Power Puppy robotot! A Power Puppy beépített újratölthető akkumulátorral rendelkezik, amelyet USB töltőkábellel tölthet (a csomag tartalmazza). A távirányítóhoz két 1,5 V-os AA/LR6 elemre lesz szüksége (nem része a csomagnak). Az elemtartó rekeszek kinyitásához csavarhúzóra van szükség (a csomag tartalmazza). A gyerekeknek szánt robotjátékok lenyűgöző módon ötvözik a szórakozást és a tanulást, ami elősegíti a kreativitás és a készségek fejlődését, miközben megismerteti a gyerekekkel a jövő technológiáit. Ezek a játékok nem csak szórakoztatják, hanem arra is inspirálják a gyerekeket, hogy felfedezzék és alkotjanak egy ösztönző tanulási környezetben. Főbb jellemzők Intelligens robotkutya Power Puppy®: új barát több órányi játékhoz Egy interaktív robot, amely támogatja a kreativitás és a technológiai szórakoztatás fejlesztését Az egyszerű távirányítónak köszönhetően minden irányban vezérelhető Az érintésre reagál: ha megveregeti a fejét, táncolni kezd Sok hang- és fényeffektus: szeme és gallérja LED-lámpákkal világít Számokat tanít: kérésre megugatja a kívánt számot Sok trükköt ismer, beleértve a csattanásokat vagy a különböző állatok hangjának utánzását Képzési funkció: képes új táncokat és utasításokat programozni, és a Power Puppy engedelmeskedni fog Tud ülni, lefeküdni, őrizni a hálószobát, köszönni, dühös lehet, jógázhat, az elején állhat és így tovább A Power Puppy gesztusaik és mozdulataik alapján tudja követni a gyerekeket Tápellátás: a robot beépített újratölthető akkumulátorral (a csomag tartalmazza) USB töltőkábellel tölthető (a csomag tartalmazza), a távirányító két darab 1,5 V-os AA/LR6 elemmel működik (nem része a csomagnak). csomag), csavarhúzóval nyissa ki az elemtartó rekeszeket (a csomag tartalmazza) Hozzávetőleges méret: 16 x 28 x 25,7 cm
Karácsonyi slágerek
AkcióAkció
4+

Lexibook Okos robotmacska Power Kitty

A Power Kitty® Smart Remote Control Robotic Kitten egy aranyos kísérő gyerekeknek, amely a vizuális effektusokat interaktív szórakoztató és oktatási funkciókkal kombinálja. A szemébe integrált fényeffektusokkal rendelkező robotmacska órákig tartó végtelen szórakozást nyújt. Power Kitty számos trükköt tud végrehajtani – tud ülni, lefeküdni, köszönni, bújós lenni, dühös, mozgatni a fülét és még jógázni is. Számokra tanítja a gyerekeket úgy, hogy annyiszor nyávog, ahányszor kérik, és táncol a fejverésekre. Nagyon sok mókás trükköt tud, többek között a különböző állathangok utánzását is! A programozható képzési funkcióknak köszönhetően a gyerekek edzhetik robotcicájukat, és megtaníthatják, hogy engedelmeskedjen a meghatározott sorrendnek. A szenzorok segítségével a robot követheti a gyerekeket gesztusaik és mozdulataik alapján. A gyerekek imádni fogják ezt az okos, könnyen használható Power Kitty robotot! A macska beépített újratölthető akkumulátorral rendelkezik, amelyet USB töltőkábellel tölthet (a csomag tartalmazza). A távirányítóhoz két darab 1,5 V-os AA/LR6 elemre lesz szükség (nem része a csomagnak). Az elemtartó kinyitásához csavarhúzóra van szükség (nem tartozék). A gyerekeknek szánt robotjátékok lenyűgöző módon ötvözik a szórakozást és a tanulást, ami elősegíti a kreativitás és a készségek fejlődését, miközben bevezeti a gyerekeket a jövő technológiáiba. Ezek a játékok nem csak szórakoztatják, hanem arra is inspirálják a gyerekeket, hogy felfedezzék és alkotjanak egy ösztönző tanulási környezetben. Főbb jellemzők Intelligens robotmacska Power Kitty® Egy interaktív robot, amely támogatja a kreativitás és a technológiai szórakoztatás fejlesztését Az egyszerű távirányítónak köszönhetően minden irányban vezérelhető Az érintésre reagál: amikor megveregeted a cica fejét, táncolni kezd Hang- és fényeffektusok: a szemek LED-lámpákkal világítanak Számokat tanít: ha megkérdezik, nyávog a kívánt számot Sok trükköt ismer, mozgatja a fülét vagy utánozza a különféle állatok hangját Képzési funkció: képes új táncokat és utasításokat programozni, és a Power Kitty engedelmeskedni fog Tud ülni, feküdni, énekelni, táncolni, köszönni, dühös lehet, jógázni stb. Power Kitty gesztusaik és mozdulataik alapján tudja követni a gyerekeket Tápellátás: a robot beépített újratölthető akkumulátorral (a csomag tartalmazza) USB töltőkábellel tölthető (a csomag tartalmazza), a távirányító két darab 1,5V-os AA/LR6 elemmel működik (nem tartozék), csavarhúzóval nyissa ki az elemtartó rekeszeket (a csomag tartalmazza) Hozzávetőleges méret: ?26 x 16 x 28 cm
7+

Lexibook Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite

A ChessMan Elite egy elektronikus interaktív sakktábla, amelyet a könnyű tanulásra és a sakkkészségek fejlesztésére terveztek. Ez a kifinomult sakkjáték LED-ekkel rendelkezik (vízszintes és függőleges), amelyek rögzítik a megtett mozdulatokat, és kiemelkedik az ELO 1800 rendszernek köszönhetően, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékosok párban élvezhetik a játékot, vagy szembeszállhatnak egy automatikus ellenfél kihívásával. A 64 játékszint 4 különböző játékstílusra osztva (Normál, Támadó, Védekező, Kockázatos), így a játék minden játékoshoz igazítható. A kezdők megtanulhatják, hogyan kell játszani 5 pályával gyerekeknek és kezdőknek, ahol az automatikus ellenfél arra készteti a játékost, hogy haladjon előre úgy, hogy szándékosan adja fel a mancsait. A ChessMan Elite rendelkezik egy edzésmóddal, amely jelzi a játékosnak, hogy a megtett lépés optimális volt-e, és felszólítja, hogy próbálkozzon egy új lépéssel. Ezenkívül lehetővé teszi az 50 lépéses szabály megtanulását és gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését. 5 mozdulaton belül képes megoldani egy "checkmate" játékot, vagy akár 24 órán keresztül elemzi a figurák elrendezését. A játék különféle funkciókat tartalmaz, mint például a "hint", "take back" lehetővé teszi, hogy visszavegye az utolsó 2 lépést (vagy 4 fél mozdulatot) vagy az automatikus játék. A játék három 1,5 V-os AA/LR6 elemmel (nem tartozék) vagy egy 9,0 V-os 300 mA-es adapterrel (nem tartozék) működik. A sakkozás jótékony hatással van a kritikus gondolkodásra, a stratégiai tervezésre és a memóriakészségekre, miközben szociális és versenyképes elemet biztosít minden korosztály számára. Az intellektuális kihívás, a kikapcsolódás és a játékon keresztüli kommunikáció lehetőségének vonzó kombinációját kínálja. Főbb jellemzők Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite 64 nehézségi szint 4 különböző játékstílusra osztva 5 szint kezdőknek – navigál a lejátszóban Támogatja a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriakészség fejlesztését Szórakoztató játék minden korosztály számára intellektuális kihívás formájában Fejlett sakkjáték teljesítménybesorolással az ELO 1800 rendszernek köszönhetően LED diódák (vízszintes és függőleges) az elvégzett mozdulatok + hangeffektusok megjelenítéséhez Egy "edzés" mód, amely megmondja a játékosnak, hogy az éppen tett lépése optimális-e, vagy lehetővé teszi számára, hogy új kísérletet tegyen 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen ("több lépés" szint két játékos közötti játékhoz, automatikus játékvezetővel) Lehetővé teszi az 50 lépéses szabály gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését Meg tudja oldani a sakkmattot 5 lépésen belül, vagy elemzi a darabok eloszlását akár 24 órán keresztül Különféle funkciók: "hint", "take back", amely lehetővé teszi 2 utolsó lépés visszavételét (vagy 4 fél mozdulat) vagy "mozgatás" (automatikus lejátszás) Tápellátás: 3x 1,5 V AA/LR6 elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék), csavarhúzóval (nem tartozék) nyissa ki a rekeszt Hozzávetőleges méretek: 34,7 x 23,8 x 3 cm
8+

Buki - távcső 50 mm-es objektívátmérővel (TS007B)

Távcső 50 mm-es objektívátmérővel Refraktor távcső 50 mm-es objektívátmérővel és 288x maximális nagyítással fiatal csillagászok számára készült, akik elérték a 8 éves kort. Mi található a csomagban A távcső tubusa - ez az a test, amelyen keresztül a fény áthalad. A távcső állványa - ezek a lábak és a forgatható fej, amely lehetővé teszi a célzás 2 okulár 20 mm-es és 4 mm-es különböző nagyításokhoz és látómező méretekhez 2,3x-os Barlow lencse, amely növeli a távcső nagyítását. Keresőtávcső, hogy gyorsabban megtaláld a kívánt objektumot az égen. Diagonális tükör, amely lehetővé teszi, hogy jobb megfigyelési pozíciót vegyél fel. Csillagtérkép, amely segít az alapvető tájékozódásban az égen. Mit lehet vele megfigyelni Az ilyen lencsés távcsövek a legjobban a Naprendszer objektumainak megfigyelésére alkalmasak, mint például a Hold, a Mars, a Vénusz, a Jupiter és annak holdjai, valamint a Saturnus. Ezen kívül kipróbálhatod a mély űr objektumait is, például galaxisokat és ködöket. Távcső 50 mm-es objektívátmérővel Felesleges csillagászati távcsövet vásárolni, ha nem tudod, mit kezdj vele. Megtanítunk, hogyan használd az új eszközödet. Elmagyarázzuk, mit látsz a Holdon, hogyan figyeld meg a bolygókat, csillaghalmazokat, ködöket és galaxisokat. Meteoritvadásszá, űrkutatóvá és a kozmonautika szakértőjévé válhatsz.

Játszani és nálunk vásárolni megéri