Elektronikus játékok Lexibook41 termék

Legkeresettebb termékek
1
Digitális játék Falling cubes puzzle műanyag 7x14cm zöld elemekkel hanggal
Raktáron > 5 darab
2 430 Ft
2
Brain Games játék amőba 9cm elemmel hanggal
3 - 7 nap
3 720 Ft
3
Lexibook Elektronikus beszélő játék - Tengeri csata (CZ/SL/PL/HU)
3 - 7 nap
17 310 Ft
Kiszűrve 29 termék
7+

Lexibook Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite

A ChessMan Elite egy elektronikus interaktív sakktábla, amelyet a könnyű tanulásra és a sakkkészségek fejlesztésére terveztek. Ez a kifinomult sakkjáték LED-ekkel rendelkezik (vízszintes és függőleges), amelyek rögzítik a megtett mozdulatokat, és kiemelkedik az ELO 1800 rendszernek köszönhetően, amely értékeli a játékos teljesítményét. A játékosok párban élvezhetik a játékot, vagy szembeszállhatnak egy automatikus ellenfél kihívásával. A 64 játékszint 4 különböző játékstílusra osztva (Normál, Támadó, Védekező, Kockázatos), így a játék minden játékoshoz igazítható. A kezdők megtanulhatják, hogyan kell játszani 5 pályával gyerekeknek és kezdőknek, ahol az automatikus ellenfél arra készteti a játékost, hogy haladjon előre úgy, hogy szándékosan adja fel a mancsait. A ChessMan Elite rendelkezik egy edzésmóddal, amely jelzi a játékosnak, hogy a megtett lépés optimális volt-e, és felszólítja, hogy próbálkozzon egy új lépéssel. Ezenkívül lehetővé teszi az 50 lépéses szabály megtanulását és gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését. 5 mozdulaton belül képes megoldani egy "checkmate" játékot, vagy akár 24 órán keresztül elemzi a figurák elrendezését. A játék különféle funkciókat tartalmaz, mint például a "hint", "take back" lehetővé teszi, hogy visszavegye az utolsó 2 lépést (vagy 4 fél mozdulatot) vagy az automatikus játék. A játék három 1,5 V-os AA/LR6 elemmel (nem tartozék) vagy egy 9,0 V-os 300 mA-es adapterrel (nem tartozék) működik. A sakkozás jótékony hatással van a kritikus gondolkodásra, a stratégiai tervezésre és a memóriakészségekre, miközben szociális és versenyképes elemet biztosít minden korosztály számára. Az intellektuális kihívás, a kikapcsolódás és a játékon keresztüli kommunikáció lehetőségének vonzó kombinációját kínálja. Főbb jellemzők Elektronikus sakkjáték ChessMan Elite 64 nehézségi szint 4 különböző játékstílusra osztva 5 szint kezdőknek – navigál a lejátszóban Támogatja a kritikai gondolkodás, a stratégiai tervezés és a memóriakészség fejlesztését Szórakoztató játék minden korosztály számára intellektuális kihívás formájában Fejlett sakkjáték teljesítménybesorolással az ELO 1800 rendszernek köszönhetően LED diódák (vízszintes és függőleges) az elvégzett mozdulatok + hangeffektusok megjelenítéséhez Egy "edzés" mód, amely megmondja a játékosnak, hogy az éppen tett lépése optimális-e, vagy lehetővé teszi számára, hogy új kísérletet tegyen 2 játékos egymás ellen vagy 1 a számítógép ellen ("több lépés" szint két játékos közötti játékhoz, automatikus játékvezetővel) Lehetővé teszi az 50 lépéses szabály gyakorlását, a patthelyzetet, az újramozgatást, a gyalog előléptetést és az összecsapások felismerését Meg tudja oldani a sakkmattot 5 lépésen belül, vagy elemzi a darabok eloszlását akár 24 órán keresztül Különféle funkciók: "hint", "take back", amely lehetővé teszi 2 utolsó lépés visszavételét (vagy 4 fél mozdulat) vagy "mozgatás" (automatikus lejátszás) Tápellátás: 3x 1,5 V AA/LR6 elem (nem tartozék) vagy 9,0 V 300 mA adapter (nem tartozék), csavarhúzóval (nem tartozék) nyissa ki a rekeszt Hozzávetőleges méretek: 34,7 x 23,8 x 3 cm
6+

Utazó elektronikus sakkjáték

Az elektronikus utazási sakkjáték nagyszerű minden sakkrajongónak, aki bármikor és bárhol szeretne játszani. 64 nehézségi szintet kínál, beleértve 5 különösen kezdőknek tervezett szintet 4 különböző játékmódban. A memóriafunkciónak köszönhetően a játék megjegyzi a bábuk elhelyezkedését, így megszakíthatja a játékot, és ott folytathatja, ahol abbahagyta. A klasszikus szabályok mellett a haladó sakkhelyzeteket is kezeli, mint például az 50 lépés szabály, patt, döntetlen ismétlődő lépésekkel, elütés (en passant) és gyalogpromóció. A lépéseket jelző fények segítenek könnyen tájékozódni a játék során. A masszív és zárható kivitel védi a bábukat szállítás közben. Játszhat egyedül, vagy kihívhat egy barátot – ez a sakk készlet tökéletes kezdőknek és haladó játékosoknak egyaránt. A játék 3 AAA/LR03 típusú elemmel működik (az elemek nem tartozékai a csomagnak). A sakkjátszás fejleszti a kritikai gondolkodást, a stratégiát és a memóriát, miközben szórakozást, versenyt és társadalmi kapcsolatokat biztosít minden korosztály számára. Főbb jellemzők Elektronikus sakkjáték Kompakt készlet, amely nagyszerű utazáshoz Zárható beépített fedéllel Kezdőknek és haladó játékosoknak egyaránt alkalmas 64 nehézségi szint, beleértve 5 kezdő szintet, 4 különböző játékmódban 50 lépés szabály, patt, döntetlen ismétlődő lépésekkel, elütés (en passant) és gyalogpromóció Játszhat egyedül, vagy kihívhat egy barátot Lépések vizualizálása fényjelzők segítségével Pozíciók megjegyzése a játék során ELO1800 erő (a sakkjáték a haladó játékosokat is kielégíti) Tápegység: 3x AAA/LR03 elem (az elemek nem tartozékai a csomagnak) Megközelítő méretek: 18 x 11,5 x 0,1 cm
5+

Lexibook Elektronikus asztali flipper Mario Kart

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattanniuk. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Az elemtartót csavarhúzóval nyithatja ki (nem része a csomagnak). A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de fontos a motoros készségek fejlesztése vagy fenntartása szempontjából. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a megfelelő időzítést. Főbb jellemzők Mario Kart™ téma Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: a labda mozgásban tartása, ameddig csak lehetséges, és pontokat gyűjteni a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időmérő edzés Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (bordák) és 5 lökhárító (akadályok) 1 labda benne Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), az elemtartó csavarhúzóval nyitható (nem része a csomagnak)
5+

Lexibook Elektronikus asztali flipper Spider-Man

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattannia. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Az elemtartó rekeszt egy csavarhúzóval nyitod ki (nem tartozék a csomaghoz) A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de a motoros készségek fejlesztése vagy karbantartása szempontjából fontos. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a helyes időzítést. Főbb jellemzők: Pókember téma Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: a labda mozgásban tartása, ameddig csak lehetséges, és pontokat gyűjteni a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időzítés tréning Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (uszony) és 5 lökhárító (akadály) 1 labda belül Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), az elemtartó rekeszt csavarhúzóval nyithatod (nem része a csomagnak)
4+

Lexibook Játékkonzol Compact II Cyber Arcade Mancs Őrjárat

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen kívül nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 2,5 hüvelykes (6,35 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápellátás: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Téma Mancs járőr Zseb játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, arcade, platformer, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek A termék méretei: 12,4 x 6,4 x 2 cm
5+

Moja Best-E konzol - Disney Stitch

Interaktív zsebkonzol LCD kijelzővel, amely lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy gondoskodjanak saját Stitch-jükről – etessék, fürdessék, játsszanak vele és figyeljék, ahogy nő. A gondoskodás mellett három szórakoztató mini-játékot kínál a Disney Stitch világából, amelyek szórakoztatnak és egyben tanítanak is. Stitch reagál az interakciókra és meglep személyiségével – tud járni a plafonon, nyalni a képernyőt vagy ellopni egy űrhajót. A kompakt és könnyű kivitelnek köszönhetően a konzol ideális utazásokhoz, és nemcsak játék, hanem egy hűséges barát is, aki megtanítja a gyerekeket a felelősségre és az empátiára. A konzol 1 db CR2032 típusú elemmel működik (tartozék). Remek játék, amely megtanítja a gyerekeket a felelősségre és a gondoskodásra a virtuális barátjuk iránt. Egyben fejleszti a diszciplínát, az időtervezést és rengeteg szórakozást nyújt. Főbb jellemzők Interaktív konzol LCD képernyővel a Disney Stitch világából, nevelési elemekkel összekapcsolva Kompakt és könnyű kivitel – ideális utazásokhoz és mindennapi játékhoz Hűséges társ a gyerekek számára, aki több mint egy egyszerű játék 1 db CR2032 elem (tartozék) Méretek: 15 × 12 × 3,2 cm Stitch eredetileg 626-os kísérlet volt, amelyet egy földönkívüli tudós hozott létre, hogy káoszt okozzon az egész galaxisban! Viszont sikerült megszöknie és vészhelyzetben a Földre landolnia, ahol egy magányos hawaii lány, Lilo Pelekai fogadta örökbe. Együtt mély köteléket alakítanak ki, és megtanulják egymástól a család, a szeretet és az elfogadás fontosságát. Vásároljon gyermekeinek valami szépet ezzel a kedves földönkívülivel, és szerezzen nekik örömet. A gyártóról: A modern elektronikai termékek francia gyártója, több mint negyven éves múlttal, a Lexibook európai vezetővé vált a gyerekek elektronikus játékai és oktatási termékei terén.
5+

Elektronikus asztali flipper

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattanniuk. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Nyissa ki az elemtartót egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak). A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de fontos a motoros készségek fejlesztése vagy fenntartása szempontjából. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a jó időzítést. Főbb jellemzők Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: tartsa mozgásban a labdát, ameddig csak lehetséges, és gyűjtsön pontokat a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időmérő edzés Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (bordák) és 5 lökhárító (akadályok) 1 labda benne Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak)
4+

Lexibook Játékkonzol Compact II Cyber Arcade Disney Hercegnők

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen túlmenően nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 2,5 hüvelykes (6,35 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápellátás: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Disney Princess téma Zseb játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, arcade, platformer, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek A termék méretei: 12,4 x 6,4 x 2 cm
Új
3+

Compact II Cyber Arcade 2,5" játékkonzol - 150 játék - Disney Stitch

Vidd el a kis hordozható játék világodat bárhová magaddal. Akciós, logikai, kalandjátékok és még sok más. Mindez egy helyen, zsebméretben. Nagyszerű kiegészítő gyerekeknek utazáskor vagy hosszú várakozások alatt. 140 játék + 10 Stitch témájú játék. Zsebes játékkonzol, amely minden klasszikus játékot egy helyen tartalmaz. 150 előre telepített videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával – 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék. Játszhatsz sport, akció, logikai, kaland, platform és még sok más játékkal, amelyek jól jönnek unalmas pillanatokban. Fogj szörnyeket, kerüld el a csapdákat, rúgj gólokat és nyerj versenyeket – órákon át tartó szórakozás mindenki számára! A kompakt méretének köszönhetően a gyerekek könnyen magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezenkívül nagyszerű kiegészítő utazáskor vagy hosszú várakozáskor, amikor szórakoztatni és nyugtatni kell a gyerekeket. A konzol színes 2,5" (6,35 cm) LCD kijelzővel és állítható hangerővel rendelkező beépített hangszóróval rendelkezik. A konzolt három 1,5 V AAA/LR03 típusú elem táplálja (nem tartozék). Jobb teljesítmény érdekében használj alkáli elemeket, az elemrekeszt csavarhúzóval nyisd ki (nem tartozék). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy az idő gyorsabban teljen, és te is, meg a gyerekek is nyugodtabbak lehessetek. Főbb jellemzők Játék zsebes konzol 150 előre telepített játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Nagyszerű utazáshoz a gyerekek szórakoztatására Rövidíti a várakozási időt Klasszikus videojátékok egy helyen - sport, akció, logikai, arcade, platform, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Táplálás: 3× AAA/LR03 típusú elem (nem tartozék), jobb teljesítmény érdekében használj alkáli elemeket, az elemrekeszt csavarhúzóval nyisd ki (nem tartozék) Kompakt konzol, amelyet bárhová magaddal vihetsz a hátizsákodban vagy a zsebedben Termék méretei: 12,4 × 6,4 × 2 cm Beépített hangszóró állítható hangerővel
5+

Lexibook Elektronikus asztali flipper A galaxis őrzői

Ha eredeti szórakozást keres gyerekeknek, próbálja ki az elektronikus asztali flippert. A játék célja a labda mozgásban tartása a lehető leghosszabb ideig, és a lehető legmagasabb pontszám elérése. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a labda a karok (uszonyok) közé essen, és ezzel egyidejűleg a játéktér közepén elhelyezett lökhárítókra kell pattanniuk. Ezek a lökhárítók teszik lehetővé számukra a pontszerzést – minél több ütés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényeffektusok teszik teljessé, mint egy igazi flipper. Két állvány ideális szöget biztosít a flippernek a játékhoz. A pontszám az LCD-kijelzőn látható, és egyszerű kezelőszervekkel be- vagy kikapcsolhatja a hangokat, és új játékot indíthat. A gyerekek egyedül játszhatnak, vagy versenyezhetnek a barátaikkal, hogy megverjék a legmagasabb pontszámot. Szóval hajrá! A játék három 1,5 V-os C/LR14 típusú elemmel működik (nem része a csomagnak). Nyissa ki az elemtartót egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak). A flipper csak szórakoztató időtöltésnek tűnhet, de fontos a motoros készségek fejlesztése vagy fenntartása szempontjából. A gyerekek javíthatják szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a megfelelő időzítést. Főbb jellemzők A galaxis őrzői téma Elektronikus asztali flipper gyerekeknek Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (meghaladva a legmagasabb pontszámot) A játék célja: tartsa mozgásban a labdát, ameddig csak lehetséges, és gyűjtsön pontokat a lökhárítók megütésével A figyelem és a motoros készségek fejlesztése Reflex és időmérő edzés Digitális pontozás - LCD kijelző a pontszám megjelenítéséhez Zene, hang- és fényeffektusok, mint egy igazi flipper 4 kar (bordák) és 5 lökhárító (akadályok) 1 labda benne Könnyen használható gombok (játék indítása, játék alaphelyzetbe állítása, zene ki/bekapcsolása, pontszám törlése) Két állvány az ideális játékszögért Tápellátás: 3 db 1,5 V-os C/LR14 típusú elem (nem része a csomagnak), csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak)
4+

Lexibook Játékkonzol Compact II Cyber Arcade Frozen

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz 16 bites grafikával - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen túlmenően nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 2,5 hüvelykes (6,35 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápellátás: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Ice Kingdom téma Zseb játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, arcade, platformer, kaland és még sok más 2,5" (6,35 cm) színes LCD kijelző 8 bites processzor 16 bites grafikával Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak), Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek A termék méretei: 12,4 x 6,4 x 2 cm
4+

Cyber Arcade Pocket 1,8" Spider-Man játékkonzol

Zseb játékkonzol az összes klasszikus játékkal egy helyen. 150 előre beállított videojátékot tartalmaz - 140 klasszikus játékot + 10 tematikus játékot. Sportolhatsz, akciózhatsz, logikázhatsz, kalandozhatsz, platformjátékokat és sok mást is játszhatsz, amelyek jól jönnek az unalom pillanataiban. Vadásssz szörnyekre, kerüld el a csapdákat, szerezz gólokat és nyerj versenyeket – órányi szórakozást mindenkinek! Kompakt méreteinek köszönhetően a gyerekek könnyedén magukkal vihetik a játékkonzolt bárhová. Ezen túlmenően nagyszerű kiegészítőként értékelni fogja utazás vagy hosszabb várakozás során, amikor a gyerekek szórakoztatására és nyugalmára van szükség. A konzol színes 1,8 hüvelykes (4,5 cm) LCD kijelzővel és beépített hangszóróval rendelkezik, állítható hangerővel. Tápegység: A konzol három darab 1,5 V-os AAA/LR03 elemmel működik (nem része a csomagnak). A jobb teljesítmény érdekében alkáli elemeket használjon, csavarhúzóval nyissa ki az elemtartót (nem része a csomagnak). Az utazás vagy a hosszú várakozás nem mindig kellemes élmény a gyerekek számára. Próbáld meg szórakoztatni és elterelni a figyelmüket, hogy gyorsabban teljen az idő, és nyugodtabb lehess te és a gyerekek. A szülői felügyelet mellett alkalmankénti játék nem feltétlenül jelent függőség kialakulását és nem hatékony időtöltést a gyermekek számára. A technológiák ismerete hozzájárulhat a digitális írástudás gyorsabb fejlődéséhez. Főbb jellemzők: Pókember téma Pocket játékkonzol 150 előre beállított játék: 140 klasszikus játék + 10 tematikus játék Ideális utazáshoz, hogy lefoglalja a gyerekeket Rövidítse le a hosszú várakozás idejét Klasszikus videojátékok egy helyen – sport, akció, puzzle, platformer, kaland és még sok más 1,8 hüvelykes (4,5 cm) színes LCD kijelző Tápellátás: 3x AAA/LR03 elem (nem része a csomagnak). Kompakt konzol, amelyet bárhová magával vihet a hátizsákjában vagy zsebében Beépített hangszóró állítható hangerővel A digitális technológia bemutatása kisgyermekeknek

Játszani és nálunk vásárolni megéri