Elektronikus asztali flipper - Naruto
Keres egy eredeti szórakozást a gyerekeknek, próbáld ki az elektronikus asztali flipper játékot. A játék célja, hogy a golyót a lehető leghosszabb ideig mozgásban tartsuk, és minél magasabb pontszámot szerezzünk. A gyerekeknek meg kell akadályozniuk, hogy a golyó a karok (uszonyok) közé essen, miközben azokat a bumper-ek ellen kell használniuk, amelyek a játéktér közepén találhatók. Ezek a bumper-ek lehetővé teszik számukra, hogy pontokat szerezzenek – minél több ütközés, annál több pont. A játékot nagyszerű hang- és fényhatások kísérik, mint egy igazi flipper játékban. Két állvány biztosítja a flipper ideális játék szögét. Az LCD kijelzőn látható a pontszám, és az egyszerű vezérléssel be- és kikapcsolhatók a hangok, valamint új játékot indíthatunk. A gyerekek játszhatnak egyedül, vagy versenyezhetnek barátaikkal a legmagasabb elért pontszám megdöntéséért. Akkor hát irány a játék! A flipper három 1,5 V C/LR14 típusú elemről működik (az elemek nem tartozékok). A flipper játék fontos a motoros készségek fejlesztésében vagy fenntartásában. A gyerekek javíthatják a szem-kéz koordinációjukat, gyorsabb reflexeket szerezhetnek, és gyakorolhatják a megfelelő időzítést.
Főbb jellemzők
- Elektronikus asztali flipper gyerekeknek
- Szórakoztató játék egy vagy több játékos számára (a legmagasabb elért pontszám megdöntése)
- A játék célja: a golyót a lehető leghosszabb ideig mozgásban tartani és pontokat gyűjteni a bumper-ek eltalálásával
- A figyelem és a motoros készségek fejlesztése
- A reflexek és az időzítés gyakorlása
- Digitális pontozás – LCD kijelző a pontszám megjelenítésére
- Zene, hang és fényhatások, mint egy igazi flipper játékban
- 4 kar (uszony) és 5 bumper (akadály) 1 golyó a belsejében Könnyen kezelhető gombok (játék indítása, játék visszaállítása, zene be-/kikapcsolása, pontszám törlése)
- Két állvány az ideális játék szöghez
- Tápegység: 3x 1,5 V C/LR14 típusú elem (az elemek nem tartozékok), az elemtartót csavarhúzóval nyissa ki (nem tartozék) 40 x 26 x 6 cm
Minden Naruto licencelt termék A Naruto kollekciót minden bátor gyerek imádni fogja, aki kalandra vágyik a japán nindzsák titokzatos világában! A színes termékcsalád életre kelti a hihetetlen történeteket, ahol a bátorság, a barátság és a mesterséges technikák győzelemhez vezetnek. A játékok és gyerek kiegészítők tökéletesen kiemelik minden kis nindzsa személyiségét, és segítenek kifejezni egyedi stílusát, rendíthetetlen akaratát és eltökéltségét!
A francia modern elektronikai gyártó gyerekeknek A Lexibook több mint negyven éves történetével Európa vezető szereplőjévé vált az elektronikus játékok és oktatási termékek terén. Követi a trendeket és a modern technológiákat, hogy a gyerekeket ne csak szórakoztassa, hanem támogassa tanulásukat és kreativitásukat is. A játékok a legnépszerűbb gyerekmesék és történetek karaktereivel díszítettek, amelyek révén a Lexibook világszerte népszerűvé vált a gyerekek körében.

Iratkozzon fel a hírlevélre