Wissner Tanórák
A gyerekek lehetőséget kapnak, hogy saját tapasztalataikat bevonják az idő és az órák témájába. Megtanulják megnevezni a számokat a számlapon, valamint az egyes mutatókat (óra- és percmutató), és megérteni a 24 órás nap elvét, amikor minden óra kétszer ismétlődik – reggel és délután. Elsajátítják a napi időpontok összekapcsolását a szokásos tevékenységekkel (pl. reggel – reggeli). Hangsúlyt fektetnek a konkrét időpont és az időtartam megkülönböztetésére. A gyerekek megtanulják meghatározni az egyszerű időtartamokat a kezdő és befejező idő alapján, beállítani az óramutatókat, és mutatni a teljes, fél és negyed órákat.
Egyúttal különböző módszereket gyakorolnak az idő írására és olvasására a kiemelt számlap és a beállítható, szinkronizált mutatók segítségével. További képességek közé tartozik az időadatok átvitele különböző egységek között, az időértékek írása, a mérési adatok és a standardizált egységek használata. A tanulók megtanulják felismerni és megoldani az idővel kapcsolatos szöveges feladatokat, és azokat saját egyéni szintjüknek és képességeiknek megfelelően kezelni. 100%-ban újrahasznosított műanyagból készült, amely használat után újra újrahasznosítható. FSC tanúsítvánnyal rendelkező zárható papírzacskóba csomagolva.
Főbb jellemzők:
- saját tapasztalatok bevonása az idő érzékelésébe
- mutatók és számok megnevezése a számlapon
- a napi időpontok összekapcsolása a szokásos tevékenységekkel
- az időpont és az időtartam megkülönböztetése
- teljes, fél és negyed órák beállítása
- az idő különböző módokon történő olvasása és írása
- átváltások az időegységek között
- idővel kapcsolatos szöveges feladatok megoldása
- alkalmazkodás a gyermek szintjéhez
- Németországban készült

Iratkozzon fel a hírlevélre