Traxxas Nitro Jato 1:10 BlueTooth RTR piros
Jellemzők:
Az új Traxxas Jato, benne a TRX 3.3-as motorral, hihetetlen erőben repes. Elképesztő 4,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. Ez az RC autómodell is gyors, mivel a csomag tartalmazza a hátsó Wheelie kerekeket. A motor hatalmas erejét egy automata kétsebességes sebességváltó, egy súrlódó tengelykapcsoló és egy korlátozott csúszású differenciálmű közvetíti az Anaconda™ versenykerekekre. A Resonator™ hangtompító gondoskodik a tökéletes kipufogógázokról és a kiváló hangzásról.
A telemetriás vevőegység és a TSM elektronikus stabilizáló rendszer mindig a kívánt irányba tart, és teljes adag szórakozással. A Traxxas TQi 2,4 GHz-es távadója már Bluetooth modullal is fel van szerelve, így az okostelefonra telepített telemetriai érzékelőkről is figyelemmel kísérheti a telemetriát.
TRX 3.3 versenymotor
A TRX® 3.3 versenymotor 14 évnyi motorgyártásból merít, így szinte tökéletesre hangolt. Ez a Traxxas valaha gyártott legerősebb Nitro motorja. 60%-kal nagyobb csúcsteljesítményt produkál a TRX 2.5-höz képest. A TRX 3.3 racing Nitro motor teljes versenymotor teljesítményt kínál sima gyorsulással.
Sebességváltó
A Traxxas Jato RC autómodell kétsebességes automata sebességváltóval van felszerelve. Ez a megoldás maximális gyorsulást és sebességet biztosít kompromisszumok nélkül. Az eltolási pont állítható a modell finomhangolásához az Ön igényei szerint.
Kipufogó hangtompító
Az alumínium kipufogódobot pontosan a TRX 3.3 versenymotorhoz tervezték és tesztelték. Az eredmény egy lineáris teljesítmény, amely gyorsulást, végsebességet és kiváló RC-modell hangzást biztosít.
Traxxas EZ Start elektromos RC autóindító
A forradalmi Traxxas EZ-Start belsőégésű motorindító az önindítózsinór fáradságos meghúzását, az izzítógyertya töltését stb. Az EZ-Start indító egy villanymotorból áll, amely a belső égésű motor főtengelyét egy sebességváltón és egyirányú csapágyon keresztül forgatja. A motor és az izzítógyertyák vezetékei egy csatlakozóhoz vannak vezetve, amely a külső Traxxas EZ-Start egységhez csatlakozik. A külső EZ-Start egység egy NiMH akkumulátorból és egy stabilizált forrásból áll az izzítógyertya táplálására. Az indítás egyszerű és tökéletesen működőképes - egyetlen gomb segítségével. A motor túlterhelése elleni védelem és a hibás izzítógyertya jelzése magától értetődő.
Tengelyek és felfüggesztés
Az egyes modellek tökéletes menettulajdonságainak kulcsa a felfüggesztés és a felfüggesztés. A Traxxas Jato RC modell meghosszabbított karokkal van felszerelve, amelyek növelik a stabilitást. A terepen a vezetési dinamikát tovább fokozza az olajos lengéscsillapítók hosszú lökete, amelyek minden ugrást csillapítanak.
Alacsony profilú tartály
Az alacsony profilú, 75 cm3 térfogatú tartály kialakítása nagyobb nyomást és üzemanyag-áramlást biztosít a tartályban lévő üzemanyagszint megváltoztatásakor. A gumi tartóelemek minimalizálják az üzemanyagkeveréket habzó rezgéseket.
Első és hátsó stabilizátor
Az első és a hátsó torziós stabilizátor biztosítja, hogy a Jato 3.3 a lehető legnagyobb stabilitást tartsa fenn a modell terhelésének és ringatásának csökkentésével. Ezenkívül a torziós rúd növeli a tapadást és a kormányzási reakciót.
Verseny gumik
Az Anacondas versenyabroncsok speciálisan módosított gumikeverékkel vannak felszerelve, amelyet hosszú élettartam jellemez, és kiváló tapadást biztosít sima felületeken. A speciálisan kialakított, irányított futófelületű habszivacs betétek biztosítják a gumiabroncsok szilárdan rögzítését a tárcsákon még nagy sebességnél is.
Bellcrank kormányzás
A vezérlést egy gyors digitális szervo biztosítja beépített szervo-kímélővel. A tengelyek módosított geometriája a felfüggesztés szintjétől függetlenül mindig a kívánt irányba tereli a kerekeket.
Traxxas Stabilitás Menedzsment
A Traxxas Stability Management (TSM) stabilitási rendszere nemcsak az erőt, a sebességet, a gyorsulást és a kanyarodást teszi lehetővé extrém sebességnél, hanem sokkal könnyebb kormányzást és irányíthatóságot is garantál csúszós felületeken, például poron, sima betonon vagy akár jégen és hóban.
A vevőben egy MEMS 3 tengelyes giroszkóp és egy gyorsulásmérő található, amely másodpercenként 100-szor kiértékeli a modell mozgását és az első kerekek kormányzásába történő megfelelő beavatkozásokkal korrigálja a modell haladási irányát. A Traxxas TSM nem korlátozza a motor teljesítményét – Ön 100%-ban irányítja a motor teljesítményét. Az algoritmusokat minden modellhez külön hangoljuk. A rásegítés mértéke a távadó többfunkciós vezérlőjével vagy esetleg a Traxxas Link alkalmazásban állítható be.
A Jato RC modell jellemzői
- A TRX 3.3 Racing Engine extrém teljesítménye 4,2 másodperc alatt gyorsítja a Traxxas Jato RC autómodell 0-100 km/h-t, a maximális sebesség pedig 110 km/h felett van!
- A Traxxas Jato gyárilag hangolt kétkamrás Maxx Resonator verseny-hangtompítóval van felszerelve
- Terepre és aszfaltra alkalmas Anaconda versenyabroncsok
- A modell testének új szokatlan színezése
- Állítható kétfokozatú sebességváltó
- A korlátozott csúszású differenciálmű teljesen állítható szabványos szilikonolajokkal
- Integrált szervókímélő és hatékony Bellcrank vezérlőrendszer az autó első kerekeinél
- Revo Torque-Control súrlódó tengelykapcsoló hatékony hőelvezető rendszerrel a fém burkolat bordázásával
- A félig fém fékbetét biztosítja az autó állandó fékteljesítményét még nagy sebességnél is
- Alacsony profilú, 75 köbcentis üzemanyagtartály a modell súlypontjának maximális leengedéséhez
- A TRX 3.3 versenymotor az autó alvázának közepén található a jobb súlyelosztás érdekében
- Lehetőség a súlypont finomhangolására az akkumulátor beépített dobozba helyezésével
- Merev 3 mm-es 6061 alumínium alváz süllyesztett csavarokkal
- Első és hátsó keresztirányú torziós stabilizátor
- Precíz olajos lengéscsillapítók
- A zárt doboz megvédi az érzékeny elektronikát a szennyeződéstől és az üzemanyagtól
- RC adó Traxxas TQi 2,4 GHz telepített Bluetooth modullal
- TSM elektronikus stabilizátor, a könnyű irányíthatóságért minden felületen
- Az RC autómodell gyárilag telemetriás érzékelőkkel van felszerelve: feszültségérzékelővel, motorfordulatszám-érzékelővel és motorhőmérséklet-érzékelővel
Csomag tartalma:
A csomag tartalmaz egy teljesen összeszerelt Traxxas Nitro Jato távirányítós RC modellautót festett ProGraphix™ karosszériával, beépített komponensekkel: Traxxas TRX 3.3 IPS motorral, hangolt kipufogóval. Traxxas TQi TSM 5 csatornás vevő, telemetria TSM elektronikus stabilizáló rendszerrel és telemetriai támogatással, szervo 2055 vízálló szervo-kímélővel. Traxxas TQi BlueTooth Ready 2 csatornás adó telepített Bluetooth modullal. Telemetria a fordulatszámot, a motor fordulatszámát, az akkumulátor feszültségét, a motor hőmérsékletét. Kerekes hátsó kerekek. Traxxas komplett indító EZ-Start 2 Traxxas NiMH akkumulátorral 7.4V 1800mAh Tamiya, Traxxas töltő DC-Peak 2A Tamiya autós csatlakozóval, 500 ml-es üzemanyagpalack tankoló véggel, kulcskészlettel és szlovák nyelvű használati utasítással
A következők megvásárlását javasoljuk:
A működéshez 4 db AA elem szükséges az adóhoz, elem a vevőhöz - 4 db AA elem a vevőhöz vagy NiMH elem utána, olaj a motor megőrzéséhez, olaj a légszűrőhöz és üzemanyag.
Ajánlott üzemanyag
A Nitor Traxxas belsőégésű motor bejáratás után 10-33% nitrometán tartalmú üzemanyaggal üzemeltethető. Normál vezetéshez 15% nitro-metán tartalmú üzemanyagot ajánlunk, ami könnyebb motorbeállítást és kisebb motorkopást jelent. A motort azonban a napi vezetés után mindig utólagos olajjal kell bekenni, ami megvédi a motor fém részeit a nitro-metánmaradványok okozta korróziótól, és rendszeresen olajozni kell a légszűrőt.
Hordtáska és hátizsák
Hordja kényelmesen és biztonságosan az RC modellt sporttáskában vagy Traxxas hátizsákban. A modell fő nagy zsebe mellett speciálisan kialakított oldalzsebek találhatók az akkumulátorok, a töltő, a szerszámok stb.
Tartozékok a normál működéshez
A Traxxas RC autó normál működéséhez csavarragasztóra, jó minőségű gumiabroncs ragasztóra, szilikon sokkolajra és csavarhúzó készletre van szükség. Kínálatunkból egy megfizethető autós szerszámkészletet ajánlunk.
A csavar menetét vagy fejét csavaros ragasztóval csepegtetjük le, ami rögzíti és a hajtás okozta rezgések megakadályozzák a csavarkötés kilazulását. A csavaros ragasztó speciális összetételű, amely lehetővé teszi a csavarkötés könnyű meglazítását megfelelő nyomatékkal a csavarfej sérülése nélkül. Soha ne használjon közönséges második ragasztót, előfordulhat, hogy az így beragadt csavart nem lehet lazítani!
A gumiabroncs ragasztót a gumiabroncsok lemezfelnihez való ragasztására használják. Mindig szükséges, hogy a gumiabroncs végig szilárdan a felnihez tapadjon! Ha a gumiabroncs nincs teljesen ragasztva, akkor elszakadhat. A gumiabroncs ragasztó speciális összetételű, amely képes olyan anyagokat ragasztani, mint a gumi vagy a nejlon, ugyanakkor a keményedés után a ragasztó rugalmas. Soha ne használjon közönséges második ragasztót – az nem rugalmas, amikor megkeményedik, és fokozatosan repedéseket hoz létre az abroncsban a felnik körül!
Néha szilikonolajat kell hozzáadni a modell lengéscsillapítóihoz. Normál működés közben a lengéscsillapító dugattyúrudain csak kisebb szilikonolaj szivárog. Ha a lengéscsillapító dugattyúk felülete vagy a tömítés állapota rossz, az olajszivárgás nagy lehet. Ezekre az esetekre az ún javítókészletek. A tuning alkatrészek kínálatában a rendkívül kemény TiN (titán-nitrid) bevonattal ellátott dugattyúrudakat minden lengéscsillapítóval együtt szállítjuk. A TiN felületű dugattyúrudakat aranyzöld színükről könnyen felismerheti.