Beszélő robot Powerman Junior (angol verzió)

Márka Lexibook
Termék kódja LXBROB20EN
19 520 Ft Áfá-val
3 - 7 nap
  • Kézbesítés futárral legkésőbb: 30.5.2024
  • Szállítás díja: 1 990 Ft
points Vásárlással szerez
62 pontot
Termék leírása

Beszélő robot Powerman Junior (angol verzió)

A POWERMAN® Junior a robotcsalád másik tagja, amely egyszerre tudja szórakoztatni és oktatni a gyerekeket. Ez az intelligens távirányítós beszélő robot kiemelkedik hihetetlen állattaláló móddal! Gondoljunk csak bármelyik állatra, a robot feltesz néhány igen/nem/nem kérdés kérdést, és megpróbálja kitalálni az állatot – mindezt angolul! Laza vagy láma, tényleg nagy kihívás találni egy állatot, akit nem ismer! A szerepek felcserélhetők, miközben a gyerekek állathangokat találnak ki egy szórakoztató kvízben. A robot énekelhet és táncolhat, a programozási funkcióval pedig akár 40 akciót is beprogramozhat, zene hozzáadásával és saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre a robot emlékezni fog. Felvételi, lejátszási és karaoke funkciókkal képes robothangjával megismételni a gyerekek mondatait és dalokká varázsolni a gyerekszavakat. Mindezeket a csodálatos funkciókat színes fényhatások kísérik.

Összesen öt darab 1,5 V-os AA/LR6 elemre lesz szüksége – három a robothoz és kettő a távirányítóhoz (az elemeket nem tartalmazza). Nyissa ki az elemtartókat egy csavarhúzóval (nem része a csomagnak).

A gyerekeknek szánt robotjátékok lenyűgöző módon ötvözik a szórakozást és a tanulást, ami elősegíti a kreativitás és a készségek fejlődését, miközben megismerteti a gyerekekkel a jövő technológiáit. Ezek a játékok nem csak szórakoztatják, hanem arra is inspirálják a gyerekeket, hogy felfedezzék és alkotjanak egy ösztönző tanulási környezetben.

Főbb jellemzők

  • POWERMAN® Junior – Az első okos robotom (angol verzió)
  • A Föld bolygó és állatvilágának felfedezője
  • Beszélő robot, amely táncol, zenél, állatok hangjait reprodukálja és még sok mást
  • Találd ki az állatokat - a gyerek egy állatra gondol, a robot kérdéseket tesz fel (igen/nem/nem tudom) és hangok alapján próbálja kitalálni az állatot + állatkvíz gyerekeknek
    Programozási funkció - akár 40 művelet zene hozzáadásával és saját táncok és koreográfiák létrehozásával, amelyekre emlékezni fog
  • STEM játék: egy oktatójáték, amely szórakoztató módon segít felfedezni a programozás logikáját
  • Gyerekek után ismétlődik – felvétel, lejátszás és karaoke funkció, mivel robothangjával megismétli a gyerekek mondatait, és a gyerekek szavait dalokká alakítja; később kamatoztatni tudja a tanultakat
  • Csodálatos hang- és fényeffektusok
  • Távirányítóval - minden irányban mozgatható
  • Érintésérzékelő a homlokon
  • Tápellátás: 5 db 1,5 V-os AA/LR6 típusú elem - 3 db a robothoz és 2 db a távirányítóhoz (az elemeket a csomag nem tartalmazza), csavarhúzóval nyissa ki a rekeszeket (nem tartozék)
  • Magasság: 24,5 cm

3+ életkor

Vélemények

Játszani és nálunk vásárolni megéri